Digitale goedkeuringen tijdens telewerk.

De thuiswerkrevolutie

Je werkt van thuis, maar je wil facturen, offertes, documenten goedkeuren.  
Vaak wordt de informatie dan gemaild, goedgekeurd, ingescand, terug gemaild.... Toch wel omslachtig en niet echt efficiënt.  Daarna alles in een folder bijhouden op je PC?
Dan komen de vragen:

  • Wat heb ik wanneer goedgekeurd? 
  • Welke versie was dit?
  • Aan wie heb ik het doorgemaild?
  • Waar vind ik het terug?


Dankzij Office 365 en zijn digitale workflow mogelijkheden kan je deze administratieve processen eenvoudig automatiseren.  Je behoudt het overzicht en vind alles makkelijk terug. Met Microsoft SharePoint, onderdeel van 0365, breng je structuur in je goedgekeurde documenten en kan je alle info in verschillende statussen terugvinden.

Wil je meer weten hoe Beyond-it jouw digitale werkplek aangenamer en efficiënter kan maken, aarzel dan niet om een mail te sturen of neem een kijkje op www.beyond-it.be.